Álláshirdetés – Közterület-Felügyelő munkakör

Százhalombattai Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

 pályázatot hirdet KÖZTERÜLET-FELÜGYELŐ munkakör betöltésére

Közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, 6 hónap próbaidővel

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (kétműszakos munkarend)

A munkavégzés helye: 2440 Százhalombatta, Szent István tér 3.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A közterület-felügyeletről szóló 1999. évi LXIII. törvény szerint a közterületek jogszerű használatának és a közterületen folytatott engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenység ellenőrzése. A közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által előírt tiltott tevékenységek megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása. Közreműködés a közterület, az épített és természeti környezet, a közrend, a közbiztonság és az önkormányzati vagyon védelmében, a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok végrehajtásának ellenőrzésében.

 

Pályázati feltételek:

–          magyar állampolgárság

–          cselekvőképesség

–          büntetlen előélet

–          a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 30. pontja szerint

Az I. besorolási osztályban:

Felsőoktatásban szerzett közszolgálati szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati másodfokú szakképesítés VAGY

A II. besorolási osztályban:

Közszolgálati középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga.

–          vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása

–          B kategóriás jogosítvány

A foglalkoztatás feltétele a pszichológiai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés (a kiválasztási eljárást követően kerül rá sor).

Elvárt kompetenciák:

–          pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés

–          terhelhetőség

–          jó problémamegoldó képesség

–          jó kommunikációs készség

–          együttműködési képesség

 

Pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

–          rendészeti szakterületen (akár hivatásos szolgálati jogviszonyban) szerzett szakmai tapasztalat 

–          önkormányzati közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat

–          közigazgatási alapvizsga/szakvizsga megléte

–          felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret és jártasság

–          helyismeret

 

Pályázathoz csatolni kell:

–          részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklet alapján

–          iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata

–          nyilatkozat büntetlen előéletről

–          szakmai gyakorlatot igazoló okmányok

–          hozzájárulás a személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez, valamint nyilatkozatot arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi eljárásnak eleget tesz

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A pályázat elbírálását követően azonnal, várhatóan 2025. február 3.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. január 17.

A pályázati kiírással kapcsolatos további információt

–          szakmai kérdésekben: Majerszki János csoportvezető nyújt a +36-23/542-144-es telefonszámon;

–          a foglalkoztatással összefüggésben: dr. Pápics Edit személyzeti munkatárs nyújt a

+36-23/542-110-es telefonszámon és/vagy Budai Edit személyzeti munkatárs nyújt a

+36-23/542-244-es telefonszámon.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton:

A pályázat kiírója fenntartja a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.

Hiányosan vagy határidőn túl benyújtott pályázati anyagokat nem áll módunkban figyelembe venni.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. január 27.

 

KÖZSZOLGÁLLÁS-portálon a publikálás időpontja: 2024. november 24.

 Bérezés a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény alapján történik.

Megosztás: