PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

 

Százhalombatta Város Önkormányzata – a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény, a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény,  a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet 5. § alapján – pályázatot hirdet a fenntartásában lévő Hamvas Béla Városi Könyvtár intézményvezetői munkakörének betöltésére.

 

 

A munkavégzés helye:

Pest vármegye, 2440 Százhalombatta, Szent István tér 5.

 

A betöltendő munkakör:

Intézményvezető (vezető állású munkavállaló)

 

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 5 évre szól, 2025. augusztus 17. napjától 2030. február 18. napjáig tart.

 

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

 

A munkaviszony időtartama:

Határozott idejű munkaszerződésen alapuló jogviszony újonnan létesített jogviszony esetében.

Határozatlan idejű munkaszerződésen alapuló jogviszony abban az esetben, ha a pályázó határozatlan idejű munkaszerződéssel rendelkezik az adott intézményben.

 

A vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az önállóan működő, közgyűjteményi feladatokat ellátó közintézmény szakmai munkájának irányítása, különös tekintettel a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény (továbbiakban Kultv.), valamint az államháztartásról szóló 2011. évi CXCL. törvényben és végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendeletben foglaltakra.  Végzi az intézmény alapító okiratába foglalt feladatok ellátásának koordinálását, irányítását, ellenőrzését, felelős az intézmény jogszerű, szakszerű és gazdaságos működéséért.

 

Munkabér és juttatások:

A munkabér és egyéb juttatások megállapítása a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény vonatkozó rendelkezéseire figyelemmel a felek megegyezése alapján történik.

 

Pályázati feltételek:

a) A 39/2020.(X.30.) EMMI rendelet 1. melléklet 4. pontjában meghatározott szakirányú felsőfokú végzettség,

b) KER szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret,

c) végzettségének, szakképzettségének vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő jogviszonyban legalább ötéves szakmai gyakorlat,

d) államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés (a továbbiakban: képzés) igazolt elvégzése. Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az azt igazoló okiratot bemutatni a munkáltatói jogkör gyakorlójának. Amennyiben a képzést határidőben nem végzi el, és a képzés elvégzését igazoló okiratot nem mutatja be, a munkakörben nem foglalkoztatható tovább.

 

 

 

 

 

(Mentesül a képzés elvégzésének kötelezettsége alól, aki jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik, vagy a képzést az intézményvezetői munkakör betöltését megelőzően elvégezte, és azt okirattal igazolja.),

e) magyar állampolgárság,

f)  büntetlen előélet, és annak igazolása, hogy a pályázó nem áll nyilvános könyvtárban végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt,

g) cselekvőképesség,

h) vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

 

Előnyt jelent:

– vezetői gyakorlat

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

– részletes szakmai önéletrajz,

– az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai és vezetői program,

– iskolai végzettséget, szakképzettséget, idegennyelv-ismeretet tanúsító okiratok, illetve munkaköri szakvizsgát, szakmai gyakorlatot igazoló okiratok másolata,

– 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja, hogy a pályázó büntetlen előéletű és nem áll nyilvános könyvtárban végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatástól eltiltás hatálya alatt,

– államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés elvégzéséről szóló okirat hitelt érdemlő igazolása, ennek hiányában nyilatkozat annak vállalásáról, hogy a pályázó megbízását követő 2 éven belül az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó képzést elvégzi, vagy ezen kötelezettség alóli mentességét okirattal igazolja (jogász vagy közgazdász diploma, vagy a képzés elvégzését igazoló okirat hiteles másolata benyújtásával),

– bérigény megjelölése (havi személyi alapbér bruttó összege Ft-ban, egyéb személyi juttatások juttatási formánként havi szinten összesen bruttó Ft-ban),

– pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet korlátozó vagy kizáró gondnokság alatt,

– pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, továbbításához hozzájárul,

– pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázatot véleményező testület a személyét érintő ügy tárgyalásakor zárt vagy nyilvános ülést tartson,

– pályázó nyilatkozata arról, hogy megválasztása esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz,

– pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy megválasztása esetén a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 211. § -a értelmében személyével kapcsolatban összeférhetetlenség nem áll fenn. (Amennyiben fennáll, megjelölve az összeférhetetlenség konkrét jellegét, formáját.)

– pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy pályázónak az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai programja Százhalombatta város honlapján megjelentetésre kerülhet-e vagy sem.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2025. augusztus 17. napjától tölthető be.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. április 2.

 

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot 1 eredeti példányban zárt borítékban Százhalombatta Város Polgármestere, Vezér Mihály Ph. D. részére, az alábbi jeligével ellátva: „Hamvas Béla Városi Könyvtár vezetői pályázat”, illetve elektronikusan (PDF) formátumban az e-mail címre kell benyújtani.

 

 

 

 

 

 

 

A pályázat benyújtásának helye:

Százhalombattai Polgármesteri Hivatal Szervezési és Önkormányzati Iroda,

Gajdó Krisztina intézményi munkatárs 2440 Százhalombatta, Szent István tér 3. (201. szoba)

 

A pályázat elbírálásának módja, határideje:

Az érvényes pályázatot benyújtó pályázót a pályázati határidő lejártát követő harminc napon belül a munkáltatói jogkör gyakorlója által létrehozott eseti szakmai bizottság hallgatja meg. A Képviselő-testület a pályázatokról a szakmai bizottság írásba foglalt véleményét is figyelembe véve a következő ülésén dönt.

 

A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:

www.battanet.hu honlapon: 2025. február 27.

www.hbvk.hu honlapon: 2025. február 27.

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A pályázat iránt érdeklődő a pályázat elkészítéséhez szükséges tájékoztatást az intézményvezetőtől kaphat. A pályázati kiírással kapcsolatosan további felvilágosítást a Polgármesteri Hivatal Szervezési és Önkormányzati Iroda munkatársa, Gajdó Krisztina nyújt a 06 (23) 542-103 telefonszámon.

 

A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

Megosztás: