Pályázati hirdetmény irodahelyiség bérletére

PÁLYÁZATI HIRDETMÉNY

I.

Százhalombatta Város Önkormányzata

Pénzügyi, Egészségügyi és Városüzemeltetési Bizottságának

151/2022.(VI.27.) PEVB. sz. határozata alapján

Százhalombatta, Piac tér B/2. szám alatti, 2292/43 hrsz-ú

80 m² alapterületű helyiség bérletére

 

A berendezés nélküli helyiséget 5 év határozott időtartamra lehet bérbe venni, a helyiség irodai tevékenységek folytatására (egyesületek részére, alkuszi tevékenységek, pénzügyi tanácsadás folytatására stb.) hasznosítható továbbá kereskedelmi, vagy egyéb szolgáltatói tevékenység folytatható. 

 

Pályázhat: Minden természetes személy, valamint jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet, aki/amely megfelel a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvényben (továbbiakban: Nvtv.) foglaltak szerint a nemzeti vagyont hasznosító személlyel/szervezettel szemben fennálló követelményeknek, továbbá amely megfelel az Nvtv. 3.§ (1) bekezdés 1 b) pontjában meghatározott átlátható szervezet feltételeinek.

 

A helyiség induló bérleti díja:

Bruttó 254.000 Ft/hó

 

Licitlépcső mértéke:

Bruttó 500 Ft/hó

 

Pályázat elbírálása: több pályázó esetén az nyeri el a bérletet, aki/amely a bérleti díjra történő licitálással a legmagasabb bérleti díj megfizetését vállalja.

 

Pályázat nyertese által – a szerződés megkötésekor – fizetendő óvadék összege:

a helyiség havi bruttó bérleti díjának kétszeresét kitevő összeg.

 

A bérleti díj a Százhalombatta Város Önkormányzata tulajdonában álló lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletéről, az önkormányzati tulajdonú lakások lakbéréről szóló 15/2009.(VII.08.) Ör. sz. rendeletben rögzítettek alapján, de legalább minden év február 1-jével a KSH által közzétett, az előző évre megállapított általános fogyasztói árindex mértékével emelkedik.

A helyiség és annak felszereltsége a SZÁKOM Nonprofit Kft. munkatársával
(tel: 06-23/354-733) telefonon történő előzetes egyeztetést követően megtekinthető.

A pályázat nyertese a cég profiljának megfelelő belső tér kialakításához szükséges felújítási és átalakítási munkálatokat az ingatlanon, saját költségén végezhet a hatályos jogszabályi előírások betartása, engedélyek beszerzése mellett. Az ingatlanhoz tartozó terület rendben tartása a bérleti jogviszony ideje alatt bérlő kötelezettsége. 

 

Pályázat benyújtásának módja, tartalma:

 

A pályázatot írásban, zárt borítékban kell benyújtani, amelynek tartalmaznia kell:

  • a pályázó nevét, címét,
  • a helyiségben végzendő tevékenység megnevezését,
  • jogi személy esetében a vállalkozói igazolvány másolatát vagy a cégkivonat másolatát,
  • magánszemély esetében személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya másolatát,
  • nyilatkozatot, mely szerint az Önkormányzattal szemben bérleti díj, illetve bármely önkormányzati tulajdonú bérlemény után közüzemi díj hátraléka nincs,
  • nyilatkozatot arról, hogy a pályázó a pályázati feltételeket elfogadja, és a pályázat nyerteseként hozzájárul neve nyilvánosságra hozatalához.
  • Köztartozásokról szóló 30 napnál nem régebbi, Nemzeti Adó- és Vámhivatal által kiállított igazolást.
  • Az Önkormányzattal szembeni adóhátralékról szóló nemleges igazolást. (Nullás igazolás)

 

Amennyiben a pályázó ajánlata nem tartalmazza a pályázati felhívásban felsorolt kötelező mellékleteket, a pályázó a hiánypótlásra való felhívás kézhezvételét követő 3 napon belül pótolhatja azokat.

 

Pályázat benyújtásának határideje, helye:                        2022. augusztus 8. 12:00 óra

Százhalombattai Polgármesteri Hivatal (Szent István tér 3. I. emelet 161. sz. iroda)

 

Pályázatok bontásának ideje, helye:                                  2022. augusztus 8. 13:00 óra

Százhalombattai Polgármesteri Hivatal (Szent István tér 3. I. emelet 161. sz. iroda)

 

Pályázatból való kizárást vonja maga után az, ha a pályázó a pályázati ajánlat elbírálásakor az önkormányzattal szemben adó-, bérleti díj, köztartozása, illetve bármely önkormányzati tulajdonú bérlemény után közüzemi díj hátraléka van.

 

Pályázati tárgyalás ideje, helye:                                         2022. augusztus 17. 10:00 óra                 

Százhalombattai Polgármesteri Hivatal (Szent István tér 3. I. emelet 161. sz. iroda)

A pályázati tárgyaláson a pályázónak vagy a meghatalmazottjának megjelennie szükséges.

 

A pályázattal kapcsolatban bővebb felvilágosítást az érdeklődők a Százhalombattai Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Irodáján (I. emelet 161. sz. iroda, tel:23/542-192) dr. Ciordas Ramona vagyongazdálkodási munkatárstól, továbbá a SZÁKOM Nonprofit Kft. munkatársaitól a 23/354-733-as telefonszámon kaphatnak.

 

Százhalombatta Város Önkormányzata fenntartja magának azt a jogot, hogy a pályázati eljárást indokolás nélkül eredménytelennek minősítse.

 

A pályázati eljárás egyéb feltételei tekintetében a Százhalombatta Város Önkormányzata tulajdonában álló lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletéről, az önkormányzati tulajdonú lakások lakbéréről szóló 15/2009. (VII.08.) önkormányzati rendelet szerint kell eljárni.

Megosztás: