Százhalombattai Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
PÉNZÜGYI-SZÁMVITELI MUNKATÁRS
munkakör betöltésére
Közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, 6 hónap próbaidővel
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 2440 Százhalombatta, Szent István tér 3.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A gazdasági program, illetve a költségvetést megalapozó döntések előkészítésével kapcsolatos feladatok ellátása; Százhalombatta Város Önkormányzata és intézményei költségvetésének tervezésével, módosításával, az előirányzat felhasználással, előirányzat módosításával kapcsolatos előkészítő feladatok; a beszámolással, az éves zárszámadással és év közben a gazdálkodásról szóló tájékoztatók elkészítésével, valamint más adatszolgáltatással járó tennivalók; a költségvetésben megtervezett bevételek beszedésével, a kiadások teljesítésével kapcsolatos operatív feladatok; Százhalombatta Város Önkormányzata, a Százhalombattai Polgármesteri Hivatal pénzügyi, számviteli, gazdálkodási feladatainak ellátásában való közreműködés; a pénzgazdálkodással, a pénzellátással, készpénzkezeléssel, könyvvezetéssel, adóalanyisággal kapcsolatos teendők; a bérgazdálkodás pénzügyi feladatai; a számvitelről szóló törvényből és végrehajtási rendeleteiből, az államháztartásról szólótörvényből és végrehajtási rendeleteiből, valamint egyéb számviteli feladatokat szabályozó kormányrendeletekből adódó feladatok.
Pályázati feltételek:
– magyar állampolgárság
– cselekvőképesség
– büntetlen előélet
– a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint
Az I. besorolási osztályban:
Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.
A II. besorolási osztályban:
Gazdasági-középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
– vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
– felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) és jártasság
Pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
– közigazgatásban szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
– szakirányú végzettség és/vagy tapasztalat
– KIRA rendszer és az ASP Gazdálkodási Szakrendszer felhasználói szintű ismerete
– közigazgatási szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
– pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés
– terhelhetőség
– jó problémamegoldó képesség
– jó kommunikációs készség írásban és szóban
– együttműködési képesség
Pályázathoz csatolni kell:
– részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklet alapján
– iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata
– 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
– szakmai gyakorlatot igazoló okmányok
– hozzájárulás a személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez, valamint nyilatkozatot arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi eljárásnak eleget tesz
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A pályázat elbírálását követően azonnal.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. augusztus 19.
A pályázati kiírással kapcsolatos további információt
– szakmai kérdésekben: Gyüre Lajosné irodavezető nyújt a 06-23/542-117-es telefonszámon;
– a foglalkoztatással összefüggésben: dr. Pápics Edit személyzeti munkatárs nyújt a
06-23/542-110-es telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. szeptember 2.
Közigálláson a publikálás időpontja: 2022. július 25.
Bérezés a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény alapján történik.