2006-ban végzett átfogó közvélemény-kutatást végeztünk, amelyből kiderült, hogy a Szákom Kft. megítélése pozitív fogyasztóink körében. Hogy a színvonalat tartani, illetve javítani tudjuk a 2010. évi minőségprogramunkban a vevői elégedettségmérés kiemelt helyen szerepel.
Az 1 éve megújult honlapunkon megtalálható minőségpolitikánk, illetve az a kérdőívünk, ami a honlapunk fejlesztésére és a szolgáltatásainkra vonatkozik. Honlapunk új elemekkel bővült, ilyen például az online vízóraállás leadásának lehetősége.
Ügyfélszolgálatunkon a szolgáltatásainkra vonatkozóan találhatják meg kérdőívünket, amelyet egy-egy ügyintézést követően, név nélkül tölthetnek ki a Fogyasztóink.
Idén szeretnénk kidolgozni egy módszert átfogóbb, szélesebb fogyasztói rétegben történő közvélemény-kutatásra, ami jelenleg előkészítő fázisban van.
Kérjük Önöket, segítség munkánkat, hogy cégünk is magasabb színvonalon tudja kiszolgálni a lakosságot!