A kérdőív néhány perc alatt kitölthető, és olyan kérdéseket tartalmaz, amelyek által a SZÁKOM Kft. képet kap szolgáltatásai minőségének megítéléséről, a fogyasztói igényekről és a lakossággal történő kommunikációs tevékenységről.
Ma már minden ügyfélbarát vállalat – így a Százhalombattai Kommunális Szolgáltató Kft. is – tevékenysége kiemelt területeként kezeli az ügyfél-elégedettség kérdését. Hosszú távú sikereket, csak stabil ügyfél-, és fogyasztói körrel lehet ugyanis elérni.
A SZÁKOM-nál most kezdődő megkérdezés célja, első körben a vélemények összegyűjtése, rendszerezése, majd pedig azok értékelését követően a fejlesztési javaslatok megfogalmazása és megvalósítása.
Ezért kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, töltsék ki kérdőíveinket és juttassák vissza cégünkhöz személyesen, lakótelepi fogyasztónk esetében a földszinti SZÁKOM-os postaládán keresztül vagy postai úton (Százhalombatta, Hága László u. 2.) legkésőbb 2010. április 25-ig.
Segítségüket előre is köszönjük!