Munkavállalók továbbképzésen – avagy kommunikációs kultúra a lakossági kapcsolatok fejlesztése érdekében

Viszont elvárják, hogy a munkavállalók egyre képzettebbek, iskolázottabbak legyenek. Ma már az érettségi az úgynevezett alacsony kvalitású munkakörökben is elvárás. Mégis vannak esetek, amikor a munkáltató kénytelen áldozni a munkavállalók képzésére, oktatására is, hiszen nagyban befolyásolja a szervezet tevékenységének, arculatának megítélését, főként a „frontemberek” hozzáállása, magatartása.

A Szákom Kft-nél májusban történt munkavállalói elégedettségmérés eredménye is szükségessé tette, hogy az elmúlt évekhez hasonlóan a fizikai állományban lévő, ügyfelekkel foglalkozó munkavállalókat is, fejlesztő, speciális készségfejlesztő tréningre küldje.

A korábbi években eddig csak az ügyfélszolgálati munkatársak részesültek ügyfélkapcsolatokkal és a konfliktuskezeléssel kapcsolatos képzéseken. Azonban nem csak az ügyfélszolgálaton dolgozók számítanak a „frontoldalon” dolgozóknak, hanem a fizikai alkalmazottak nagy része is.

A 30 órás továbbképzésre 4 alkalommal került sor a zselici erdőben található Innovációs Központban. A tréning középpontjában a kulturált kommunikáció, viselkedés, öltözködés, vállalati kultúra megismerése állt, melyek egységben jelennek meg a hétköznapi munkakultúrában. A tréning célja, a kulturált és hatékony szolgáltatásközpontú magatartás elsajátítása volt, melynek révén a résztvevők képessé váltak a vállalat céljait munkaköri szintjükön hatékonyan képviselni és elfogadtatni.

További cél, hogy korrekt módon legyenek képesek információt szolgáltatni, problematikus lakossági, ügyféli szituációkat oldjanak meg könnyen, a munkaeszköz használata felelősségteljesebbé váljon, ezzel növelve a vállalat iránti elkötelezettséget is.

A munkavállalói továbbképzés specifikusan folytatódik, ahogy azt a Szákom Kft. gazdasági helyzete megengedi.

Egy biztos! A résztvevő munkavállalók maradandó élményhez jutottak, feltöltődtek, új lendületet szereztek az elkövetkezendő időszak kihívásaihoz. Javult munkahelyi közérzetük, amely kihat az egész cégre, így a teljesítményre is.

SZÁKOM KFT. PR.

Megosztás: