Vagyongazdálkodási csoport

Csoportvezető: Reichardt Erika
Elérhetőség:
Tel.:  (23) 542-142
E-mail: 

Munkatársak e-mail címei, és telefonszámai:
Major Melinda                           Tel.: 06-23/542-149
Zomboriné Nagy Regina                   Tel.: 06-23/542-151
Farkas Enikő                                         Tel.: 06-23/542-272
Pákai Melinda                                   Tel.: 06-23/542-206
Sallai-Mihály Zsuzsa                             Tel.: 06-23/542-215

Feladatok:

  • A Csoport feladata a vagyongazdálkodás szervezése, részt vesz az önkormányzat vagyongazdálkodását érintő programok, tervek, koncepciók és beszámolók előkészítésében;
  • Javaslatot tesz az önkormányzati vagyon hasznosítására, az önkormányzati tulajdon védelmére;
  • Részt vesz az önkormányzat vagyonáról alkotott önkormányzati rendeletek aktualizálásában, a rendeletek alapján a vagyont érintő állásfoglalások, képviselő-testületi előterjesztések előkészítésében;
  • Gondoskodik a vagyongazdálkodás feladatkörében az önkormányzati döntések végrehajtásáról, az elkülönítetten nyilvántartott egyes önkormányzati vagyontárgyak hasznosításáról, a vagyon rendeltetésszerű működtetéséről;
  • Nyilvántartja az önkormányzat vagyonát, vezeti az analitikus nyilvántartásokat, gondoskodik az önkormányzati vagyon főkönyvi könyveléséhez szükséges adatszolgáltatás, tájékoztatás megadásáról;
  • Részt vesz az önkormányzat vagyonhasznosítási stratégiájának kidolgozásában;
  • Figyelemmel kíséri, és gondozza az önkormányzat portfólió vagyonát, előkészíti az értékpapír befektetéssel kapcsolatos döntéseket, vezeti a kapcsolódó analitikus nyilvántartást;
  • Előkészíti, koordinálja, végrehajtja az önkormányzat tulajdonában lévő tárgyi eszközökkel kapcsolatos előterjesztéseket az érintett szakbizottságok, Képviselő-testület elé történő beterjesztése tárgyában;
  • A csoport feladatkörébe tartozik az önkormányzati alkalmazottak részére – lakásépítésre, vásárlásra, korszerűsítésre – nyújtható munkáltatói kölcsön igénylésével, nyilvántartásával kapcsolatos feladatok ellátása;
  • A SZÁKOM Nonprofit Kft-vel kapcsolatos ingatlankezeléssel kapcsolatban a tulajdonosi érdekek érvényesítésén alapuló koordinálási feladatok teljes körű ellátása, kapcsolattartás. A tulajdonosi döntések végrehajtásának kontrollja;
  • A SZÁKOM Nonprofit Kft-vel kapcsolatos ingatlankezelés körébe tartozó ingatlanokkal (Polgárok Háza, bérlakások, nem lakás céljára szolgáló helyiségek, Piac) kapcsolatos kezelési és hasznosítási feladatok ellátása – értékesítések, bérbeadások, egyéb pályáztatások.
  • Ellátja az elidegenített lakások, helyi támogatások, munkáltatói kölcsönök számviteli nyilvántartását.
  • Törlesztőrészletekkel, fennálló helyi támogatás összegével, annak visszafizetésével kapcsolatos információk megadása, igazolások, végelszámolások kiállítása, továbbá jelzálogjog törlések intézése.

Megosztás: