E-papír

2018. MÁJUS 15.

Az e-Papír általános célú elektronikus kérelem űrlap, ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internet kapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel, szervekkel.

Az e-Papír szolgáltatás célja, hogy azokban az eljárásokban vagy egyszerű ügyekben is legyen lehetősége az ügyfélnek beadványát elektronikus úton továbbítani a hatóság felé, amelyeket gyakoriságuk vagy egyéb ok miatt nem indokolt szakrendszerrel támogatni.

Az e-Papír szolgáltatás Központi Azonosítási Ügynökön keresztül vehető igénybe, elérhetősége: https://epapir.gov.hu

Javasoljuk, hogy az e-Papír szolgáltatás igénybevétele során, amennyiben azok rendelkezésre állnak, használják az e-ügyintézési portálunkon megjelenő és letölthető nyomtatványokat (elérhetőség: https://battanet.hu/polgarmesteri-hivatal/ „irodák” „Ügyintézés”. A kitöltött nyomtatvány az e-Papír felületén csatolt dokumentumként feltölthető és beküldhető Önkormányzatunk részére. Ügyintézés előtt, kérjük, minden esetben ellenőrizzék, hogy az érintett ügytípusra vonatkozóan letölthető formanyomtatvány rendelkezésre áll-e.

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII.19.) Korm. rend. 68. § alapján, amennyiben az ügytípus elektronikus űrlappal támogatott, úgy joghatályosan e-Papír szolgáltatás útján ügyet nem lehet kezdeményezni!

Az elektronikus eljárás kezdeményezését követően az eljárási illeték adó esetében Százhalombatta Város Önkormányzata ERSTE Bank Zrt.-nél vezetett Adóhatósági illetékszámla 11906405-03100013-10000609 számú fizetési számlájára.

Azon ügyekben, amelyekben az általános tételű 3.000,- Ft-os eljárási díj megfizetése szükséges, az összeget a Magyar Államkincstár Eljárás Illeték bevételi számlára 10032000-01012107-00000000 kell átutalni. (pl kereskedelem, ipari bejelentés-köteles tevékenység, szálláshely bejelentése, zenés-táncos rendezvény engedélyezése)

Az ipari telepengedély-köteles tevékenységek engedélyezési eljárása esetén fizetendő 5.000,- Ft tételű igazgatási szolgáltatási díj megfizetését Százhalombatta Polgármesteri Hivatal ERTSE Bank Hungary Nyrt-nél vezetett 11600006-000000000-53027937 számú fizetési számlaszámra kell teljesíteni.

FONTOS!
Kérjük, befizetéskor ügyeljenek arra, hogy az átutalás közlemény rovatában – amennyiben ismert – az ügyirat iktatószáma vagy az érkeztető azonosító szerepeljen, továbbá az ügyfél (egyéni vállalkozó, gazdálkodó szervezet) nevét és az ügy típusát (pl.: szálláshely, kereskedelem stb.), továbbá ingatlant érintő ügyek esetén az ingatlan címét, helyrajzi számát, valamint az üzlet/telephely/szálláshely nevét is feltüntetni.
A befizetésről szóló bizonylat másolatát minden esetben a kérelemhez kell csatolni!

Megosztás: